مراحل ثبت نام:
۱− ثبت نام با استفاده از اکانت گوگل (بهتر است Popup مرورگرتان باز باشد)
۲- ورود اطلاعات و تکمیل فرم (عضو نشده ام)
* ثبت نام از طریق وارد کردن شماره تلفن همراه و یا آدرس ایمیل ممکن است. روش ایمیلی به ما کمک میکند کپی صورتحسابها، پیغامهای ضروری و ... را برایتان بفرستیم. اما در نهایت انتخاب با شماست!
از منوی بالا گزینه دورههای آتی>>دوره مورد نظر>>تکمیل فرم ثبت نام را انتخاب نمایید
پس از تکمیل اطلاعات بالا، دکمه ثبت نام را بزنید تا از صحت ثبت نام مطلع شوید.
در صورت تکمیل فرم ثبت نام، پس از تایید مدیرسایت، صورتحساب دوره برای شما ایمیل خواهد شد و شما می توانید با مراجعه به سایت و ورود به بخش کاربری، صورتحسابهای خود را مشاهده و پرداخت نمایید.
به طور کلی به سه روش می توان صورتحساب را پرداخت کرد (جهت اطلاع به قسمت روشهای پرداخت مراجعه کنید).
ضمنا در هر مرحله می توانید با مراجعه به بخش کاربری خود از وضعیت صورتحساب خود مطلع گردید.
1) پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک:
2) پرداخت کارت به کارت : پس از واریز وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، شماره رهگیری و مبلغ پرداختی خود را در قسمت مربوطه وارد و دکمه ذخیره را بزنید. پس از تایید پرداخت، شما میتوانید در بخش کاربری از وضعیت صورتحساب خود مطلع شوید.
3) پرداخت از طریق واریز مستقیم وجه: پس از واریز وجه به حساب اعلام شده، فیش خود را اسکن و ارسال نمایید .